شناسه خبر:81239
1403/1/25 14:25:31

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سهم این اداره کل در ایجاد اشتغال سال گذشته، 6 هزار و 83 نفر بود که این میزان به طور کامل تحقق پیدا کرد.

بختیار خلیقی روز شنبه اظهار کرد: تحقق 100 درصدی این میزان سهمیه اشتغال در بخش صمت استان نتیجه تلاش تولیدکنندگان، صنعتگران و بازاریان و همت مدیران و کارشناسان این مجموعه است.

وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده هم سهم اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای سال 1403، حدود 6 هزار نفر برآورد شده است که امید می‌رود این مهم هم به طور کامل تحقق پیدا کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه اشتغال‌های شکل گرفته راستی‌آزمایی شده و به طور کامل رصد شده است بیان کرد: بیشترین تعهد اشتغال مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است و انتظار داریم در جز سه تبصره 18 هم بیشتر مورد حمایت قرار گیریم تا جامعه هدف بیشتری را زیرپوشش قرار دهیم.

خلیقی یادآور شد: افزون بر هزار و 500 واحد صنعتی و معدنی دارای پروانه بهره‌برداری در استان داریم که سابل گذشته هم تعدادی از آن‌ها درخواست تسهیلات به‌ویژه سرمایه در گردش را داده اند.

وی اضافه کرد: هفت هزار و 70 میلیارد ریال تسهیلات اعلامی برای بخش صنعت استان در سال گذشته بود که از این مبلغ سه هزار و 200 میلیارد ریال آن تخصیص پیدا کرد و تاکنون هم دو هزار و 500 میلیارد ریال آن به متقاضیان پرداخت شده است


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 81239