شناسه خبر:82240
1403/2/18 15:43:36

قائم مقام و عضو موظف هیئت مدیره گروه سرمایه‌گذاری پترول با تاکید بر اینکه واحد الفین پتروشیمی ایلام از سرآمدان صنعت پتروشیمی در ایران است، گفت: مجتمع پتروشیمی ایلام و ارغوان‌گستر در آینده و توسعه استان نقش چشمگیری خواهند داشت.

علی علیرضانژاد روز سه‌شنبه در آیین معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی ایلام اظهار کرد: مدیرعامل جدید پتروشیمی ایلام بر اساس تجربه، تخصص و سوابق ارزنده و اصل مهم جهادی‌ بودن انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه مسئله لاینحل و پیچیده‌ای در پتروشیمی ایلام وجود ندارد، افزود: تغییر در ساختار مدیریت پتروشیمی ایلام بر اساس یک روال طبیعی انجام شده است.

قائم مقام و عضو موظف هیئت مدیره گروه سرمایه‌گذاری پترول با بیان اینکه در عصر تعامل و تکامل باید حفظ و رشد کرامت انسانی کارکنان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه انسانی در اولویت مدیرعامل جدید قرار گیرد، گفت: پتروشیمی ایلام نظم را به عنوان خط‌مشی مجتمع تعریف خواهد کرد، با حضور مدیرعامل جدید شاهد تحولات مثبت و رو به رشدی در پتروشیمی ایلام‌ خواهیم بود.

علیرضانژاد بیان کرد: پتروشیمی ایلام دست مسئولان و کارگزاران استان را در جهت تعامل بیشتر به گرمی می‌فشارد.

وی تأمین خوراک، بدهی انباشته و سرمایه‌گذاری تأمین خوراک را عمده‌ترین چالش‌های پتروشیمی ایلام عنوان کرد و یادآور شد: باید فرهنگ کار و تلاش در این مجتمع عظیم صنعتی بیش از گذشته مورد تأکید قرار گیرد.

وی از مدیرعامل جدید خواست: تولید، رعایت مسائل زیست‌محیطی و دفاع از عملکرد محیط‌زیستی در اولویت برنامه‌های شرکت پتروشیمی ایلام قرار گیرد.

*عینیت بخشیدن به ظرفیت‌ها اولویت پتروشیمی ایلام خواهد بود

مدیرعامل جدید پتروشیمی ایلام نیز در در این آیین گفت: عینیت بخشیدن به ظرفیت‌ها اولویت مجتمع بزرگ پتروشیمی ایلام خواهد بود.

داود جعفری‌فر با قدردانی از زحمات و خدمات تمامی مدیران عامل پتروشیمی ایلام به‌ویژه مهندس گرشاسبی افزود: 1.5 میلیارد دلار در پتروشیمی ایلام سرمایه‌گذاری شده است.

وی با تمجید از نگاه ویژه مدیران عامل هلدینگ خلیج فارس و پترول به استان ایلام خاطرنشان کرد: اگر مشکلات ایلام قرار است حل شود اکنون بهترین زمان است.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام ادامه داد: به قابلیت‌های فرزندان استان ایلام آگاه هستم و حداکثر بهره‌برداری از ظرفیت نیروهای بومی پتروشمیی ایلام صورت خواهد پذیرفت.

جعفری‌فر تأکید کرد: با همراهی مسئولان و جامعه نخبگانی استان باید به صورت ریشه‌ای مشکل خوراک پتروشیمی ایلام حل شود.

وی افزود: راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایلام بهترین فرصت برای توسعه استان و اشتغال‌زایی است.

وی نظم، اخلاق در کار، توانمندسازی و مشارکت حداکثری در اموربدون ذهنیت قبلی را مهم‌ترین راهبرد خود در شرکت پتروشیمی ایلام عنوان کرد و ادامه داد: با همدلی و استفاده حداکثری از توان همکاران، جایگاه بسیار بالاتری در صنعت کشور برای این مجتمع عظیم پتروشیمی در دسترس است.

شناسه خبر 82240