شناسه خبر:8462
1398/3/2 10:31:25

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی نهاوند، گفت: کوهنوردان نهاوندی هم‌زمان با فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر به ارتفاعات کوه گرین این شهرستان صعود کردند.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و به نقل از شهرستان نهاوند، حجت‌الله جهانیان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و همچنین فرارسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، گفت: جمعی از پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران هیئت ورزش‌های همگانى شهرستان نهاوند به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر به ارتفاعات قله چهل تن رشته‌کوه گرین گاماسیاب صعود کردند.

وی عنوان کرد: کوهنوردان هیئت ورزش‌های همگانی نهاوند با شعار اهداى عضو، اهداى زندگى به سرپرستى جلال کارگر، سرگروهى محمدرضا سیف و با مربیگرى احمدرضا احمدوند صعود کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان نهاوند، سایر کوهنوردان حاضر در این برنامه را آقایان رحیم سلگى، اسماعیل رفیعى‎زاده، على میرزایى، حمید دارابى و میعاد متقى عنوان کرد و گفت: کوهنوردان در پایان با قرائت فاتحه‌ای یاد و خاطره همه عزیزانى که با استقامت و ایثارموجب آزادسازی خرمشهر سرافراز شدند را گرامی داشتند.

 

شناسه خبر 8462