شناسه خبر:10492
1398/5/6 09:17:01

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: فن‎بازار منطقه‌ای کرمانشاه رتبه دوم فن‎بازارهای کشور را در نیمه دوم سال 97 کسب کرد.

بیژن کردستانی روز گذشته در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: فن‎بازار منطقه‌ای کرمانشاه رتبه دوم فن‎بازارهای کشور را در نیمه دوم سال 97 کسب کرده‎است.

وی با بیان اینکه این فن‎بازار زیر نظر شرکت شهرک‌های صنعتی فعالیت دارد، تصریح کرد: فن‎بازار منطقه‌ای کرمانشاه در سال 96 نیز توانست رتبه سوم را در بین فن‎بازارهای منطقه‌ای کشور کسب کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از فن‎بازارها به‎عنوان اصلی‌ترین محرک‌های مستمر ایجاد نوآوری و رفع نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی در کشور یاد کرد که فضای کسب‎وکار را در هر شرایط اقتصادی بهتر کرده و متحول می‎کنند.

کردستانی با بیان اینکه فن‎بازارها خدمات متنوع و پیشرفته‌ای را برای بهبود محصول با دانش بومی فراهم کرده‌اند، خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی که هنوز ارتقای محصول نداشته و یا فناوری خود را به‎روز نکرده‎اند باید از ظرفیت فن‎بازارها استفاده کنند.

وی اشاره‌ای نیز به فن‎بازار منطقه‌ای کرمانشاه داشت که در بهمن‌ماه 94 راه‌اندازی شد و فعالیت‌های خود را با استفاده از کارگزاری بخش خصوصی و با هدف افزایش سهم شرکت‌های داخلی در تأمین نیازهای فناوری و تجاری‌سازی محصولات فناوری از فروردین 95 آغاز کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه تأکید کرد: این فن‌بازار تلاش دارد با شناسایی گلوگاه‌های فناوری در صنعت از یکسو و احصا و نمایش توانمندی‌های شرکت‌های صنعتی دانش‌بنیان از سوی دیگر، پلی برای ارتباط مستمر و پایدار بین عرضه و تقاضای فناوری در صنایع استان ایجاد کند.

 

شناسه خبر 10492