شناسه خبر:10517
1398/5/7 08:32:14
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان:

پتانسیل بالای همدان جهت سرمایه‌گذاری و تولید

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: این استان با داشتن 30 شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی از پتانسیل بالایی جهت سرمایه‌گذاری و تولید برخوردار است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، نشست صمیمی سردار مهدی فرجی، جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین با محمدرضا بادامی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با محوریت حمایت از صنعت برگزار شد.

سردار فرجی در این نشست ضمن تبریک انتصاب بادامی به‌ سمت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، گفت: از اهداف مهم سپاه حمایت همه‌جانبه از توسعه استان است که خوشبختانه در همدان همدلی و اتحاد کامل بین مسئولان و مدیران جهت پیشرفت صنعتی کاملاً مشهود است.

وی تأکید کرد: رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی استان در سال جاری که به فرموده مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام‌گذاری شده، بسیار خطیر است؛ اما با اقدامات انجام‌شده توسط شرکت شهرک‌ها در حمایت از تولید و صنعت و با بازدید میدانی که از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی داشتیم، شاهد رونق و پویایی مطلوب در حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی نیز گفت: استان همدان با داشتن 30 شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی از پتانسیل بالایی جهت سرمایه‌گذاری و تولید برخوردار است.

بادامی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی علاوه بر ایجاد زیرساخت و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در زمینه برندسازی، توسعه صادرات، صندوق ضمانت، توسعه خوشه‌های صنعتی و آموزش‌های مورد نیاز صنعتگران در خدمت صنعت استان بوده که نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

شناسه خبر 10517