شناسه خبر:10963
1398/5/22 09:47:07
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان:

واحد تولیدی پایابسپار موفق است

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان اظهار کرد: با مدیریت جهادی واحد تولیدی پایابسپار پنج کارخانه راکد در شهرک صنعتی بوعلی به چرخه تولید بازگشته و امروز با دستان پُربرکت آیت‌الله شعبانی ششمین واحد تولیدی این مجموعه با تولید ورق‌های فشرده mdf نیز افتتاح شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در روزهای گرامیداشت حمایت از صنایع کوچک نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوعلی بازدید کردند.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی گفت: رونق تولید در سال جاری به فرموده مقام معظم رهبری اصلی‌ترین رکن برون‌رفت از شرایط تحریم و راه موفقیت کشور است و همه ما باید در راستای تحقق این امر و حمایت از تولیدکنندگان و صنعت‌گران استان که خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، تلاش مضاعف کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با قدردانی از مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی در ایجاد بستر مناسب برای تولیدکنندگان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، افزود: در بازدیدی که از چند واحد تولیدی موفق داشتیم، انصافاً باید گفت که شاهد زحمات فراوان این عزیزان در ایجاد اشتغال پایدار که همانا دغدغه اصلی جامعه و به‌ویژه استان همدان است و هم جامه عمل پوشیدن به شعار رونق تولید توسط این جهادگران عرصه تولید بودیم که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان نیز گفت: در شرایط جنگ اقتصادی که دشمن از هر جهت وارد عرصه شده است، امروز شاهد بودیم که واحدهای تولیدی ما با تمام ظرفیت جهت مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی برخواسته‌اند که یکی از این واحدهای موفق واحد تولیدی پایابسپار است.

محمدرضا بادامی اظهار کرد: با مدیریت جهادی توسط این واحد تولیدی پنج کارخانه راکد در شهرک صنعتی بوعلی به چرخه تولید بازگشته و امروز با دستان پُربرکت آیت‌الله شعبانی ششمین واحد تولیدی این مجموعه با تولید ورق‌های فشرده mdf نیز افتتاح شد.

شناسه خبر 10963