شناسه خبر:11298
1398/6/4 08:43:37

سپهرغرب، گروه خبر: پزشکان و داروسازان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هم‌زمان با زادروز بوعلی‌سینا تجلیل شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در جمع پزشکان اسدآباد گفت: روز میلاد بوعلی‌سینا حُسن افتتاحی برای آشنایی با شما عزیزان است و امیدوارم که با یک شروع تازه در این شهرستان بتوانیم به مردم عزیز اسدآباد خدماتی را ارائه کنیم.

بهنام رضا مخصوصی افزود: ما پزشکان ایران‌زمین به خود می‌بالیم که فیلسوف ارزشمندی به‌نام بوعلی‌سینا را در کنار خود داشته‌ایم که قریب به 700 بار کتاب بوعلی‌سینا تألیف و بازنشر شده است.

مخصوصی با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) که می‌فرمایند اگر نیاز بنده‌ای به شما افتاد بر شما نعمتی است، خاطرنشان کرد: عزیزان هیچ دستی همانند دست پزشک در کنار دست خداوند قرار نگرفته است. این لباس سپید لباس مقدسی بوده و به اعتقاد من پزشکان رزمندگان بهداشت و سلامت هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با تأکید بر اینکه لطف خدا شامل حال بنده شده که بتوانم در اسدآباد حضور پیدا کنم، بیان کرد: طرح تحول سلامت نویدبخش است و بسته‌های آن از بهبود مستمر کیفی، ایمنی بیمار و غیره برخوردار بوده که تحول عظیمی ایجاد کرد؛ در بحث اقتصاد مقاومتی تمام تلاش ما بر این بوده و هست که هزینه‌ها را کاهش دهیم، اما این امر نباید بر کیفیت ارائه خدمات اثر بگذارد.

وی در ادامه افزود: بیماری که به ما و شما مراجعه می‌کند، مثل خانواده ماست. هر خدمتی که به او ارائه دهیم، عیناً به خانواده خود ارائه می‌دهیم.

خصوصی با بیان اینکه همه پزشکان با ارائه بهترین خدمات هیچ‌گاه خدمت خود را کاهش ندادند، گفت: بسیار امیدوارم که بتوانیم در این شهرستان خدمات مطلوبی را ارائه دهیم.

این مقام مسئول افزود: ما در شهرستان اسدآباد پتانسیل‌های خیلی بالایی داریم. امام جمعه فهیم و بسیار محترمی داریم که همواره ما را کمک و یاری کرده‌اند؛ فرماندار دلسوز و ساعی داریم که خدا را شاکرم سیاست‌های راهبردی ایشان با سیاست‌های ما منطبق است. نماینده خوب و سخت‌کوشی داریم که به‌خاطر پایش کامل خانه‌های بهداشت، اطلاعات کاملی از محیط ما دارند و من از اشراف اطلاعاتی ایشان لذت بردم، پزشکان و مردم بسیار خوبی نیز داریم که باید از این پتانسیل‌ها نهایت استفاده را ببریم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با اشاره به اینکه دست تمام کسانی که ما را در راستای ارائه بهترین خدمات کمک کنند (که شایسته مردم خوب و فهیم شهرستان اسدآباد است) را می‌بوسم و می‌فشارم، گفت: اگر در جمع شما حاضر شده‌ام و این مسئولیت را پذیرفتم، این امر با هدف پیشرفت حوزه سلامت شهرستان اسدآباد است.

وی در ادامه به پروژه‌های حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: پروژه‌های بیمارستان جدید، ام‌آرآی، دانشکده بهداشت، ارتقای هتلینگ و اتمام پروژه دانشکده پرستاری را در دست اقدام داریم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در خاتمه تأکید کرد: هدف ما ارتقای سطح بهداشت در همه سطوح است و کیفیت‌بخشی به سطح درمان و آموزش نیز از اهداف دیگر ما خواهد بود.

شناسه خبر 11298