شناسه خبر:11345
1398/6/5 09:36:13

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار ایلام گفت: تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله حیدری_چهار راه رسالت روز چهارشنبه هفته‌جاری و در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

طالب صادقیان شهردار ایلام گفت: تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله حیدری_چهار راه رسالت به طول 900 متر و اعتبار 89 میلیارد ریال چهارشنبه هفته‌جاری و در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون کار بیس و آسفالت، زیباسازی، نورپردازی، قرنیز و گاردریل توسط شهرداری ایلام به اتمام رسیده و آماده افتتاح است.

شهردار ایلام تصریح کرد: طی شش روز گذشته بیش از 2500 تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری جهت روکش زیرگذر تولید شده، که در طول فعالیت این کارخانه تولید این حجم از آسفالت طی یک‌هفته بی‌سابقه بوده است.

وی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود این پروژه در مدت یک‌سال به اتمام برسد اما به‌دلیل مشکلات فنی و اجرایی در زمینه جابجایی تاسیسات آب، برق، گاز و خصوصاً مخابرات با تاخیر حدود پنج‌ماهه به بهره‌برداری می‌رسد.

صادقیان خاطرنشان کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه مهم و تأثیرگذار شهری 50 درصد ترافیک ورودی شهر ایلام به منطقه مرکزی برطرف خواهد شد.

گفتنی است؛ حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور روز چهارشنبه هفته‌جاری به‌منظور حضور در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت به استان ایلام سفر می‌کند.

وی جهت شرکت در برنامه‌های هفته دولت در این استان، حضور در مزار شهدای گمنام، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان، افتتاح زیرگذر رسالت شهر ایلام، حضور در آیین افتتاح و کلنگ زنی همزمان 229 طرح، حضور در جلسه شورای اداری و... در استان حضور دارد.

شناسه خبر 11345