شناسه خبر:12900
1398/7/21 09:51:39

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار پلدختر گفت: تجهیزات تنها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان در سیل فروردین‌ماه از بین رفت که تأمین و خریداری مجدد آن‌ها نیازمند یاری خیران است.

علی سیف روز گذشته در حاشیه بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدختر اظهار کرد: این کانون مرکزی برای شکوفایی استعدادهایی است که شاید در مدرسه برای آن‌ها جایگاهی وجود نداشته باشد، بنابراین ضرورت دارد در اسرع وقت تجهیزات مورد نیاز آن تهیه شود.

وی از خیران خواست با توجه به اهمیت موضوع پرورش و شکوفایی استعداد کودکان، نسبت به تأمین تجهیزات کانون پرورش فکری این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار پلدختر بیان کرد: پس از جاری شدن سیل فروردین‌ماه سال جاری و وارد شدن خسارات زیربنایی و از بین رفتن تجهیزات و کتاب‌های تنها مرکز فرهنگی هنری پلدختر و عدم امکان فعالیت مربیان و اعضا در این مرکز، از شروع تابستان امسال فعالیت‌های کانون در مدرسه استثنایی امام سجاد ( ع) انجام شد.

سیف گفت: با توجه به نیاز کودکان و نوجوانان به فضای جذاب مرکز کانون، پس از هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده، یکی از خیران کار بازسازی ساختمان آسیب‌دیده مرکز را برعهده گرفت و در طول فصل تابستان اقدامات خوبی در راستای عملیات تعمیر مرکز و تقویت دیواره‌های آن انجام گرفت و هم‌اکنون کارهای نهایی آن در دست اقدام است.

فرماندار پلدختر با اشاره به ضرورت تأمین اعتبار مورد نیاز جهت تجهیز کانون، افزود: پیگیری‌های لازم برای تأمین تجهیزات مورد نیاز نقاشی، طراحی و چرخ‌های سفال‌گری انجام شده است.

سیف یادآور شد: از آنجا که کانون بهترین مکان برای پرداختن به دغدغه‌ها و مسائل حوزه کودکان و نوجوانان بوده، بنابراین احداث ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان پلدختر یک ضرورت است.

شناسه خبر 12900