شناسه خبر:12971
1398/7/23 08:41:34
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه سه جانبه با صندوق بازنشستگی

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان خبر داد: تفاهم‌نامه همکاری آموزشی سه‌جانبه فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان،کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد و صندوق بازنشستگی کشوری منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان این تفاهم‌نامه به منظور ارتقای صلاحیت‌های فنی و حرفه‌ای و توانمندی متقاضیان صندوق بازنشستگی استان منعقد شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به استفاده از توانمندی‌های آموزشی، مهارتی و تجهیزات فنی و امکانات گفت: این اداره کل جهت رشد و ارتقای مهارتی بازنشستگان و خانواده ایشان در استان اقدامات لازم آموزشی را اجرا می‌کند.

وهب مختاران با تاکید بر ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از توان آموزشگاه‌های آزاد گفت: توانمندسازی متقاضیان در رشته‌های مختلف، متناسب با استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور توسط آموزشگاه‌های آزاد به نحو احسن لازم الاجرا است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای جهت همکاری و تعامل خوب و پیوسته بیان کرد: فنی و حرفه‌ای یکی از زمینه سازهای اشتغال است بنابراین ضروری است آموزش‌ها در رشته‌های منتج به کار برگزار شود.

افشار عنوان کرد: در سال‌های گذشته آموزش‌های مهارتی در حرفه‌های تعمیرکار لوازم خانگی، پرورش گیاهان دارویی، فناوری مد، فناوری اطلاعات، حسابداری و آرایش و پیرایش زنانه دوره دیدند.

شریفی رئیس کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد استان نیز گفت: با توجه به رتبه‌بندی آموزشگاه‌ها در استان بیشتر حرفه‌های آموزشی برگزار شده در آموزشگاه‌های آزاد منتج به اشتغال می‌شود.

شناسه خبر 12971