شناسه خبر:13061
1398/7/25 09:40:06

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت توزیع برق پلدختر گفت: تعرفه برق گرمسیری برای مشترکان شهرستان پلدختر از سه به چهار ماه در سال افزایش یافت.

محمدطاهر متش‌پور اظهار کرد: تعرفه‌های محاسباتی برق هرساله درصدی افزایش می‌یابند که محاسبه قبوض ابتدای سال و ماه‌های غیر گرم را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

وی افزود: خوشبختانه با تغییر تعرفه گرمسیری در سال ٩٨ برای شهرستان پلدختر، تخفیفات بسیار خوبی برای مشترکان اعمال شده و از طرفی زمان آن از سه به چهار ماه در سال افزایش یافته است.

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر در ادامه گفت: همشهریان پلدختری که نسبت به دریافت قبوض خود حساسیت دارند، می‌توانند با مراجعه به اداره برق قبوض خود را متناسب با دوره درخواستی مطالبه کنند.

متش‌پور یادآور شد: سیل اخیر اختلالاتی در روند تمامی امور ایجاد کرد که قرائت و توزیع قبوض برق نیز از این حالت مستثنا نیست و هم‌زمان حذف قبوض کاغذی نیز در سراسر کشور صورت گرفته است.

وی گفت: با حذف توزیع قبوض کاغذی به‌صورت کلی، صورت‌حساب‌ها از طریق پیامک برای مشترکان ارسال می‌شود که این کار در مناطق مختلف درحال انجام است.

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر اظهار کرد: مشترکانی که در مناطق مختلف پیامک قبوض را دریافت نکرده‌اند، ممکن است علت آن مربوط به عدم ثبت شماره درست، ترافیک مخابراتی، عدم آنتن‌دهی، خاموش بودن تلفن مشترک، مشکلات نرم افزاری و غیره باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه توزیع قبوض به‌صورت الکترونیکی و پیامکی تازه شروع شده، وجود مشکلات در آن طبیعی است؛ صدور قبوض درحال گذار از روند سنتی به الکترونیکی بوده و همشهریان باید سعه صدر داشته باشند.

متش‌پور بیان کرد: همشهریان می‌توانند شناسه‌های قبض برق خود را از طریق تلفن همراه به سامانه ٢00015٢1 ارسال کنند تا شماره آن‌ها در سامانه به‌درستی ثبت شود.

شناسه خبر 13061