شناسه خبر:1537
1397/7/26 12:46:14

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: رزمایش 700 هزار نفری بسیجیان سراسر کشور که با اقتدار و همدلی برگزار و اجرا شد، امنیت کشور را تضمین کرد.

سردار مظاهر مجیدی روز پنجشنبه در شورای اداری استان با اشاره به رزمایش سپاهیان محمدرسول الله (ص) 2 که 12 مهر در ورزشگاه قدس همدان افزود: برای برگزاری این گردهمایی 23 هزار و 500 نفر فراخوان شدند که به طور دقیق 20 هزار نفر در این رزمایش شرکت کردند.
وی افزود: این گردهمایی با شعار ایستادگی، پیشرفت و اقتدار برگزار شد که از سال 1363تاکنون این چنین گردهمایی بزرگی نداشتیم و در نوع خود بی نظیر بود.
سردار مجیدی عنوان کرد: این رزمایش در استان همدان در سه مرحله اجرا شد که در مرحله نخست در شهرستان های استان، مرحله دوم اعزام گروه های جهادی و مرحله سوم گردهمایی 20 هزار نفری اجرا شد.
وی با بیان اینکه پیش بینی شده بود که در مرحله اعزام گروه های جهادی پنج هزار نفر به کار گرفته شود و به 50 هزار نفر خدمات رسانی کنند افزود: با مشارکت حدود 400 گروه جهادی به 356 هزار نفر در استان خدمات رسانی شد.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ادامه داد: این خدمات در بخش های مختلفی شامل عمرانی، اشتغال و سلامت انجام شد.
سردار مجیدی با بیان اینکه در این گردهمایی700 هزار نفر نیروی بسیجی در سراسر کشور تجمع کردند اضافه کرد: در این رزمایش اتفاقات مهمی در کشور افتاد که از مهمترین آنها تضمین ایجاد امنیت در کشور بود.
وی ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی در این گردهمایی مشارکت داشتند و همدلی بین دستگاه های استان بیشتر شده است.
سردار مجیدی با بیان اینکه دشمن آمد تا از طریق مشکلات اقتصادی به ما فشار بیاورد اما خودش دچار بحران شد ابراز امیدواری کرد بتوانیم از این مرحله دشوار گذر کنیم که این همدلی و تلاش همه جانبه را می طلبد.
رزمایش بزرگ بسیجیان استان روز پنجشنبه 12 مهر همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه قدس همدان برگزار شد.

 

منبع : ایرنا

شناسه خبر 1537