شناسه خبر:15695
1398/10/8 08:31:24

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان، گفت: کنترل خشم، کاهش خشونت در جامعه و تلاش مضاعف در حل‌وفصل اختلافات مردمی با استفاده از ظرفیت نهادهای مذهبی همچون ائمه جماعات مساجد از اهداف این ستاد است.

مهدی الماسی در جمع مدیران و کارشناسان این معاونت و در مصاحبه با اصحاب رسانه با بیان اینکه ستاد تألیف قلوب در استان همدان با ابتکار محمدرضا عدالتخواه، رئیس کل دادگستری استان فعالیت خود را آغاز کرده، تصریح کرد: در آینده نزدیک فعالیت این ستاد به سراسر استان تعمیم خواهد شد.

وی افزود: کنترل خشم، کاهش خشونت در جامعه و تلاش مضاعف در حل‌وفصل اختلافات مردمی با استفاده از ظرفیت نهادهای مذهبی همچون ائمه جماعات مساجد از اهداف این ستاد است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان ضرورت ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی و افزایش و ارتقای فرهنگ گذشت در سطح جامعه را خواستار شد و خاطرنشان کرد: ائمه محترم جماعت و معتمدان مسجد می‌توانند در برقراری صلح و سازش در بین متخاصمین نقش کلیدی را ایفا کند.

الماسی اظهار امیدواری کرد که با این اقدام شاهد کاهش ورودی پرونده در محاکم قضائی باشیم و از افزایش حجم پرونده‌ها جلوگیری کنیم.

 

شناسه خبر 15695