شناسه خبر:17021
1398/11/13 08:24:41

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان همدان از دستگیری یک فرد متخلف در جریان صید غیرمجاز از بند خاکی گنبد چای خبر داد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، پیمان زرین با بیان اینکه صید ماهی در رودخانه‌ها فقط با گرفتن مجوز صید از اداره حفاظت محیط‌ زیست همدان امکان‌پذیر است، اظهار کرد: حین گشت و کنترل مأموران یگان حفاظت محیط زیست، یک صیاد متخلف که در بند گنبد چای اقدام به صید ماهی کرده بود، دستگیر و اقدامات قانونی در این زمینه انجام شد.

وی افزود: این متخلف بدون کسب مجوز اقدام به صید کرده بود که از وی هشت عدد قلاب و هفت قطعه ماهی رودخانه‌ای کشف و مراتب برای انجام اقدامات قانونی، صورتجلسه و تحویل مرجع قضائی شد، پس از رسیدگی به تخلف‌های این فرد، وی به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان همدان گفت از علاقه‌مندان و دوستداران محیط‌ زیست و افراد محلی خواست تا در حفاظت و حراست از عرصه‌های زیست‌محیطی، محیط زیست را یاری کنند.

زرین با اشاره به اینکه مأموران یگان حفاظت محیط زیست همدان به‌صورت شبانه‌روزی در منطقه حضور دارند، یادآوری کرد: با هرگونه تخلف محیط زیستی به‌خصوص تخریب، شکار و صید غیرمجاز و آلودگی زیست‌محیطی طبق قوانین و باجدیت برخورد خواهد شد.

شناسه خبر 17021