شناسه خبر:18086
1398/12/13 08:05:32

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس هیئت‌مدیره بازار بزرگ مبل ملایر گفت: جشنواره نوروزی مبل و منبت ملایر که قرار بود 30 اسفندماه برگزار شود به دلیل وضعیت فعلی و شیوع کرونا به زمان دیگری موکول شد.

یدالله کریمی اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، حفظ سلامت شهروندان ملایری و هم‌وطنان، جشنواره نوروزی مبل و منبت ملایر برگزار نخواهد شد.

وی افزود: این جشنواره که قرار بود از 30 اسفندماه امسال تا دهم فروردین 99 برگزار و تبلیغات گسترده آن از رسانه ملی پخش شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

رئیس هیئت‌مدیره بازار مبل ملایر به ممنوعیت خرید مصنوعات چوبی از استان قم اشاره و تصریح کرد: این اقدام با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت فعالان این صنعت، انجام شده‌است.

کریمی با بیان اینکه در این زمینه به فرمانداری ملایر نیز اطلاعیه اعلام شده‌است، اضافه کرد: طبق تأکیدات انجام‌شده، ورودی و خروجی این شهرستان کنترل می‌شود.

وی ضمن تأکید بر حفظ بهداشت فعالان این حوزه، ادامه داد: تمهیدات اندیشیده شده، برای جلوگیری از شیوع کرونا در ملایر و حفظ سلامتی فعالان بخش مبلمان این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: در این اطلاعیه از رانندگان مجموعه حمل‌ونقل صنایع چوب خواسته شده از بارگیری مصنوعات چوبی از استان قم خودداری کنند.

شناسه خبر 18086