شناسه خبر:18281
1398/12/19 08:37:29

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک متهم با همکاری متصدی یک داروخانه در تویسرکان اقدام به تولید موادضدعفونی کننده تقلبی می‌کردند که شناسایی و دستگیر شدند.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح شنبه گذشته بیان کرد: پس از دریافت خبری مبنی بر تولید موادضدعفونی کننده تقلبی در کارگاهی واقع در تویسرکان، بررسی صحت این گزارش در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بررسی‌های اطلاعاتی گویای این بود که متهم با همکاری مسؤول یک داروخانه اقدام به تولید این مواد تقلبی کرده که در بازرسی از کارگاه، 800 لیتر مایعات الکلی ضدعفونی کننده، 122 کیلوگرم پودر شستشوی غیرمجاز و یک هزار عدد برچسب محلول ضدعفونی کننده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در این عملیات دو متهم شناسایی و دستگیر و علاوه بر کارگاه تولید موادضدعفونی کننده تقلبی، داورخانه نیز پلمب شد.

سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه در برخورد با متهمانی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند اغماض نمی‌شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق تماس به شماره 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع‌رسانی کنند.

از ابتدای همه‌گیری کرونا تا ظهر پنجشنبه گذشته، 206 نفر به علت مشکوک بودن به ویروس کرونا در بیمارستان‌های همدان بستری شدند که بر اساس آخرین آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تست 23 تن در استان همدان مثبت بوده‌است.

شناسه خبر 18281