شناسه خبر:18512
1398/12/24 09:33:14

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: قهرمانان ورزشی از سیره و منش اخلاقی شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی الگو بگیرند.

محسن جهانشیر پنجشنبه گذشته در آیین تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در دستگاه ورزش و جوانان همدان، اظهار کرد: شهادت، عزت ابدی و شهدا طلایه‌داران عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی هستند و باید همواره یاد و خاطره رشادت‌های آنان زنده نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه دستگاه ورزش همدان همواره رویکرد حمایتی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی پیرامون رشادت و جان‌فشانی شهدای انقلاب در راستای حفاظت از کشور را دارد، افزود: امنیت و عزت کشور مرهون شهدای ایران اسلامی است و شهامت و جسارت آنان الگویی ماندگار برای جامعه ورزش به‌شمار می‌رود.

جهانشیر با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه نسل چهارم انقلاب، تصریح کرد: در ترویج این فرهنگ همه مسؤولان دستگاه اجرایی نقش دارند و همه در انتقال فرهنگ شهادت و جان‌فشانی شهدا به نسل امروزی وظیفه داریم.

وی با بیان اینکه جایگاه شهید و شهادت در فرهنگ و نظام اسلامی ما بسیار والا بوده و نمی‌توان آن را محدود به یک روز دانست، خاطرنشان کرد: تمامی روزها متعلق به شهدا است و ما همواره خود را مدیون شهدا و ایثارگران می‌دانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآوری کرد: شهدا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و امروز جوانان و خانواده‌ها وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید با ابتکار و خلاقیت این جوانان، ایران اسلامی در جهان بدرخشد.

جهانشیر ادامه داد: بی‌تردید زنده نگه‌داشتن راه و آرمان شهیدان در راستای اقتدار بیشتر کشور لازم و ضروری است.

در این نشست از فرزندان شهدای شاغل در دستگاه ورزش و جوانان استان با حضور محمدحسین توکلی، مشاور امور ایثارگران استاندار و مجید صفدریان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان تجلیل شد.

 

شناسه خبر 18512