شناسه خبر:18579
1398/12/25 08:51:18

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان همدان، از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو و کشف 14فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی و کلانتری12 شهرستان "نهاوند"، خبر داد.

سردار "کامرانی صالح"، در تشریح این خبر بیان‌کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند، تیم ویژه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و تجسس کلانتری 12شهرستان تشکیل و انجام اقدامات لازم در دستورکار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از تجزیه و تحلیل تخصصی در محل سرقت‌ها و همچنین بکارگیری شگردهای خاص پلیسی با توجه به اشرافیت اطلاعاتی موجود، یک سارق را در این خصوص شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: در بازرسی از محل دستگیری این متهم، مقادیری اموال مسروقه کشف و نامبرده در تحقیقات فنی و تخصصی، به 14فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه شناسایی مالباختگان در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست: ضمن توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی، هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تماس110به پلیس اطلاع دهند.

شناسه خبر 18579