شناسه خبر:19503
1399/1/21 20:41:55
بازدید حجت‌الاسلام فلاحی از بیمارستان بعثت همدان؛

کادر درمانی از مشکلات خود با منتخب مجلس یازدهم سخن گفتند

سپهرغرب، گروه خبر: منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم شورای اسلامی به‌منظور آگاهی از وضعیت بیمارستان، بیماران کرونایی و مشکلات کادر درمانی به‌ویژه پرستاران، از بیمارستان بعثت همدان بازدید کرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا فلاحی روز گذشته طی بازدید از بیمارستان بعثت همدان در جلسه مشترکی با مدیر بیمارستان بعثت به‌منظور شنیدن صحبت‌ها، مشکلات و پیشنهادات کادر درمانی شرکت کرد که در این جلسه وضعیت بیمارستان، بیماران کرونایی و همچنین مشکلات کادر درمانی به‌ویژه پرستاران مطرح شد.

منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم شورای اسلامی در ادامه از بخش‌هایی از بیمارستان بازدید و با مسئولان، پزشکان و پرستاران به‌عنوان مدافعان سلامت به‌صورت مستقیم گفت‌وگو کرد و ضمن قدرانی از آن‌ها وضعیت بیمارستان، بیماران کرونایی و مشکلات کادر درمانی به‌ویژه پرستاران را جویا شد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام فلاحی اسفندماه سال 98 نیز دیداری از بیمارستان سینای همدان داشته و ضمن تجلیل از زحمات کادر درمان، پیگیر نحوه رسیدگی و درمان بیماران بستری کرونایی در این بیمارستان بود.

لازم به ذکر است در همین راستا وی به‌عنوان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر حل مشکلات استخدامی نیروهای شرکتی کادر درمان که با حداقل حقوق مشغول به کار و خدمت‌گزاری به مردم بوده، هستند و ضمن رایزنی و ارتباط‌گیری با سایر نمایندگان و منتخبان مجلس، حل مشکل استخدامی پرستاران را پیگیری می‌کند.

همچنین در راستای اقدامات مقابله با کرونا، حجت‌الاسلام فلاحی به برخی کارگاه‌های تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی سرکشی و در حد توان برای رفع مشکلات آن‌ها اقدام کرده است.

 

شناسه خبر 19503