شناسه خبر:20049
1399/2/3 09:33:23

عرضه 5 هزار تُن انواع محصولات کشاورزی

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان با اشاره به ضرورت ورود تشکل‌های بخش کشاورزی به بورس کالا به‌خصوص محصولات کشاورزی، گفت: در این راستا سیر و کشمش از محصولات مهم و برند استان همدان هستند که در بورس عرضه می‌شوند و عرضه گردو در بورس نیز در دستور کار قرار دارد.

مجید مسلمی‌راد روز گذشته با اشاره به راه‌اندازی مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در قالب غرفه‌های دائم و موقت، آن را در بازاررسانی محصولات کشاورزی مؤثر دانست و اظهار کرد: سال گذشته بیش از پنج هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در غرفه‌های دائم و موقت تشکل‌های بخش کشاورزی استان عرضه شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی فروشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شهر همدان توسط اتحادیه تعاون روستایی، افزود: این غرفه‌ها به‌منظور عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با مشارکت اتحادیه‌های استانی ازجمله تعاون روستایی، کشاورزی، دام‌داران و مرغ‌داران راه‌اندازی شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی همدان ادامه داد: بازاریابی محصولات کشاورزی با بهره‌گیری از کسب‌وکارهای جدید به‌خصوص استارت‌آپ‌ها در اولویت فعالیت تعاون روستایی استان همدان قرار دارد که در این زمینه آپ خریدوفروش آنلاین محصولات کشاورزی به‌زودی معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت ورود تشکل‌های بخش کشاورزی به بورس کالا به‌خصوص محصولات کشاورزی، گفت: افزایش عرضه محصولات کشاورزی در بورس سبب شفافیت معاملات و قیمت‌گذاری آن‌ها می‌شود.

مسلمی‌راد بیان کرد: در این راستا سیر و کشمش از محصولات مهم و برند استان همدان است که در بورس عرضه می‌شوند و عرضه گردو در بورس نیز در دستور کار قرار دارد.

 

شناسه خبر 20049