شناسه خبر:20214
1399/2/5 19:25:46

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: فعالیت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی این استان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و جلوگیری از تجمع، همچنان ممنوع است.

هادی سبزواری در گفت‌وگویی اظهار کرد: با وجود اشتیاق مردم برای بازگشایی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و اینکه برخی تصور دارند فعالیت‌ها از سر گرفته شده، این امکان تا قطع زنجیره ویروس کرونا وجود ندارد و نمی‌توانیم ورزش‌های جمعی برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بااین‌حال مردم به‌صورت خودجوش پیاده‌روی در طبیعت و مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری را انجام می‌دهند و انتظار ما رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از هرگونه تجمع است.

سبزواری بیان کرد: هم‌اینک 100 ایستگاه ورزش صبحگاهی در همدان وجود دارد که با قطع زنجیره کرونا، فعالیت آن‌ها بار دیگر از سر گرفته می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان یادآور شد: درحال حاضر بیش از 14 هزار ورزشکار سازمان‌یافته زیر نظر این هیئت فعالیت دارند و تمامی خدمات به آن‌ها به‌صورت مجازی و غیر حضوری انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین 101 کمیته ورزشی زیر پوشش هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان قرار دارند که هرکدام برنامه‌های متنوع و خاص خود را با هدف همگانی کردن ورزش انجام می‌دهند.

سبزواری با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 484 همایش، جشنواره و برنامه جمعی در این استان برگزار شد، به ایرنا گفت: با عادی شدن شرایط و قطع زنجیره کرونا، این برنامه‌ها امسال با قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

شناسه خبر 20214