شناسه خبر:20347
1399/2/7 20:15:09

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضور با شکوه و گسترده مردم در تشییع و مراسم شهید قاسمی، تأکیدی بر پیوند ناگسستنی بین روحانیت و مردم بود که همگان آن را دیدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی روز گذشته در مراسم نخستین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی اظهار کرد: به‌دلیل شرایطی که در کشور وجود دارد، امکان برگزاری مجلس سالگرد وجود نداشت؛ بنابراین مجلس کوچکی با نفرات محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بیت شهید مدنی برگزار شد.

وی با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا در فضای جامعه، عنوان کرد: این وعده الهی است که کسانی که در مسیر الهی حرکت می‌کنند، یادشان همیشه ماندگار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: به همه کسانی که در مراسم‌های سال گذشته این روحانی عزیز و مجاهد حضور جدی داشتند، تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در مراسم سال گذشته این شهید گویای پیوند بین مردم و روحانیت بود، مطرح کرد: حضور با شکوه و گسترده مردم در تشییع و مراسم شهیدقاسمی، تأکیدی بر پیوند ناگسستنی بین روحانیت و مردم بود که همگان آن را دیدند.

امام‌جمعه همدان ابراز کرد: تصاویری که مردم از ایشان دیدند، نشان‌دهنده شهادت مظلومانه شهیدقاسمی در مقابل مدرسه آیت‌الله آخوند بود و همه مردم این مظلومیت را درک کردند.

وی با گرامیداشت یاد شهید مدنی (ره)، آیت‌الله امینی، شهیدقاسمی و همه شهدای راه حق، ابراز امیدواری کرد که به برکت خون این شهدا و علما، خداوند سلامتی را به جامعه بشری و اسلامی عنایت کند و مشکل ویروس کرونا هرچه سریع‌تر برطرف شود.

شناسه خبر 20347