شناسه خبر:20378
1399/2/7 23:34:37

سپهرغرب، گروه خبر: معاون وزیر بهداشت در نشست ستاد ملی مدیریت کرونا، عملکرد استان کرمانشاه در پیشگیری از کرونا را فوق‌العاده توصیف کرد.

علی‌رضا رئیسی روز یکشنبه در نشست ستاد ملی مدیریت کرونا در ارائه گزارش عملکرد استان‌ها به رئیس جمهور، عملکرد استان کرمانشاه در پیشگیری از کرونا را فوق‌العاده توصیف کرد.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه استان کرمانشاه بسیار خوب عمل کرده است، گفت: استان‌ کرمانشاه در زمینه غربالگری بسیار خوب و فوق‌العاده کار کرده است.

وی ادامه داد: استاندار کرمانشاه، مجموعه همکاران دانشگاه علوم‌پزشکی و اعضای ستاد استانی در اجرای طرح غربالگری و سایر اقدامات پیشگیرانه همکاری و‌ فعالیت خیلی خوبی داشته‌اند و ‌نتیجه این تلاش‌ها را در کنترل بیماری و ‌کاهش موارد ابتلا می‌بینیم.

براساس آخرین آمار دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، تعداد مبتلایان به بیماری کووید 19 در استان تا ظهر روز گذشته به یک‌هزار و 55 مورد رسیده که متأسفانه 72 نفر از این تعداد، جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان استان، 463 نفر جزو بیماران بستری و 592 نفر نیز جزء بیماران سرپایی است.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، تا روز گذشته 2 هزار و 205 نفر بستری شدند که از این تعداد یک‌هزار و 983 نفر ترخیص شده و 150 نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان‌های استان، بستری هستند.

شناسه خبر 20378