شناسه خبر:20522
1399/2/10 00:20:34

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی از مشارکت بالای اساتید و دانشجویان این دانشگاه در کلاس‌های مجازی خبر داد.

حمید گودرزی افشار در گفت‌وگو با روزنامه سپهرغرب اظهار کرد: در شرایط کنونی سیستم آموزش عالی کشور و به دنبال آن دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، از پتانسیل کلاس‌های مجازی و برخط بهره‏‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا درخصوص تعطیلی فعالیت‌های آموزشی و ادامه‌یابی این موضوع، تیم اجرایی آموزش مجازی در دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با مشارکت کارشناسان کارآمد در این زمینه و بررسی سازوکار پیشرو، تشکیل شد.

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی از تجهیز کلاس‌های دانشگاه به سیستم‌های لازم جهت برگزاری کلاس مجازی برخط خبر داد و گفت: کلاس مجازی ویژه هر استاد به‌نام فرد جهت برپایی کلاس‌ها در آدرس شخصی و راه‌اندازی کارگاه آموزشی کلاس برخط مجازی ویژه اساتید صورت گرفت.

وی افزود: گذراندن طرح آزمایشی و آشنایی و ارتباط اولیه دانشجویان و اساتید با آموزش مجازی در قالب برگزاری 11درصدی کلاس‌های نظری به‏‌صورت برخط ویژه اساتید و دانشجویان داوطلب از مهم‌ترین فعالیت‌های این دانشگاه در ایام تعطیلات نوروز بود که مورد استقبال بالای اساتید و دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت.

گودرزی افشار در ادامه به پیگیری و راه‌اندازی سامانه جامع آموزش مجازی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: اگرچه عدم حضور دانشجو ممکن است مسبب ضرر آموزشی به وی باشد، اما تمامی سعی مدیریت دانشگاه این است که با برگزاری کلاس‌های مجازی، قسمتی از این آسیب را جبران کند و انشالله درصدد افزایش امکان استفاده دانشجویان به مرز صددرصد هستیم.

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی درخواست‌های دانشجویی و آموزشی این دانشگاه اعم از تقاضای طرح در شوراها و کمیسیون‌ها، خدمات آموزشی و مشاوره دانشجویی نیز به‌صورت برخط صورت می‌پذیرد.

شناسه خبر 20522