شناسه خبر:20783
1399/2/13 23:18:45

سپهرغرب، گروه ورزشی: علیرضابیرانوند سنگربان لرستانی تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در راستای توسعه ورزش لرستان وارتقای سطح فوتبال این استان سرمایه‌گذاری می‌کند.

علیرضا بیرانوند به همراه سید علی کریمی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان برای بررسی طرح سرمایه‌گذاری در ورزش استان با سید موسی خادمی استاندار لرستان دیدار وگفت‌وگوکرد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان درخصوص این دیدار گفت: هدف ما این است تا با توجه به ظرفیت‌های علیرضا بیرانوند در ورزش ملی و همچنین جایگاه اجتماعی و فرهنگی این ملی‌پوش لرستانی در سطح کشور از او به عنوان یک ظرفیت و خیّر ورزشی برای توسعه ورزش استان بهره برده تا بتوانیم با مشارکت این ورزشکار مطرح ومحبوب، کمپ‌های ورزشی را در سطح استان راه‌اندازی کرده ودر توسعه زیرساخت‌های ورزش فوتبال از وی کمک بگیریم.

او با بیان اینکه درجلسه‌ایی که اخیرا با علیرضا بیرانوند داشتیم از این ملی‌پوش لرستانی درخواست کردیم تا در توسعه ورزش استان مشارکت کند، گفت: بیرانوند نیز مساعدت خود را به عنوان خیّر ورزشی که به توسعه ورزش استان از جمله فوتبال علاقمند است اعلام کرد.

کریمی بابیان اینکه این دیدار در راستای اجرای ظرفیت قانونی ماده 27 انجام گرفته است، یادآورشد: باتوجه به شرایط اقتصادی و کمبود اعتبارات تصمیم گرفته‌ایم طبق ماده 27 از ظرفیت سرمایه‌گذاران و خیرین ورزشی در توسعه ورزش استفاده کنیم که در این راستا علیرضا بیرانوند به سرمایه‌گذاری درجهت توسعه ورزش استان ورودکرده است.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به اعلام حمایت خادمی استاندار لرستان از سرمایه‌گذاری علیرضا بیرانوند، یادآورشد: استاندار با تاکید بر لزوم نیازسنجی درسه حوزه ساخت ورزشگاه، ساخت مدرسه و خانه بهداشت به علیرضابیرانوند پیشنهاد داد باتوجه به خرید پیراهن جام جهانی علیرضابیرانوند توسط بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره) دریکی از این سه حوزه درشهرستان محروم پلدختر سرمایه‌گذاری کند.

کریمی با اشاره به علاقمندی علیرضا بیرانوند به پیشنهادات استاندار، ادامه داد: این دروازبان مطرح کشورمان اعلام آمادگی کرده است تا در خرم‌آباد یک مدرسه فوتبال راه‌انداری کند تا بادعوت از مربیان کارکشته ازتهران برای حضور در این مدرسه فوتبالف بتوانیم ورزشکاران مستعد را برای حضور موفق در تیم‌ها و لیگ برتر آموزش دهیم.

به گفته مدیرکل ورزش وجوانان لرستان طرح سرمایه‌گذاری علیرضا بیرانوند برای راه‌اندازی مدرسه فوتبال در سال جاری با دراختیار قرار دادن زمین مورد نظر به این ملی پوش لرستانی به انجام خواهد رسید.

کریمی با تقدیر از علیرضابیرانوند به عنوان یکی از دلسوزان توسعه استان، تاکید کرد: دستگاه ورزش استان درراستای جذب سرمایه‌گذار و خیرین ورزش‌یار جهت ارتقای سطح ورزش استان همه تلاش خود را به کار خواهدگرفت.

شناسه خبر 20783