شناسه خبر:24052
1399/4/8 01:00:18

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه، از راه‌اندازی کد USSD اختصاصی (کد دستوری تلفن همراه) برای ارائه خدمات شهروندی به مردم و کارکنان شهرداری کرمانشاه خبر داد.

محمدرضا لطفی روز گذشته افزود: در راستای اجرای یکپارچه‌سازی خدمات و همچنین رسیدن به شهر هوشمند، کد USSD اختصاصی با شماره #19*6655* برای ارائه خدمات به شهروندان و پرسنل که خریداری شده بود به مرحله اجرا و راه‌اندازی رسید.

او با اعلام اینکه در این طرح قصد داریم، اکثر خدمات شهری به‌صورت آنلاین و از طریق این کد به شهروندان ارائه شود، گفت: به‌زودی از سایت و اپلیکیشن اختصاصی، برای انجام خدمات به شهروندان نیز رونمایی خواهد شد.

طفی گفت: ارائه خدمات با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده به‌صورت شبانه‌روزی، حتی آفلاین و بدون نیاز به بستر اینترنت قابل‌دسترسی است.

وی اظهار کرد: هر آنچه خدمت برای پرسنل و شهروندان لازم است، در قالب آنلاین و آفلاین بدون مراجعه حضوری، از جمله ثبت مرخصی و مأموریت در زیرساخت‌ها، تدارک دیده شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه، در پایان از پرسنل شهرداری و شهروندان برای ارائه پیشنهادات دعوت کرد و افزود: در فراهم کردن شهر هوشمند، این سازمان آماده دریافت پیشنهادات و هم‌فکری پرسنل شهرداری است.

شناسه خبر 24052