شناسه خبر:24176
1399/4/10 01:23:31

سپهرغرب، گروه خبر: معاون خدمات شهری منطقه یک با اشاره به اینکه عملیات جمع‌آوری زباله، پاک‌سازی و رفت‌وروب در این منطقه با استفاده از 220 نفر نیرو و 20 دستگاه خودروی زباله به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود، گفت: در راستای افزایش پاکیزگی و جرم‌گیری عملیات شست‌وشوی تأسیسات، مبلمان شهری، اِلمان‌ها و پیاده‌راه بوعلی در زمان‌های خلوت انجام می‌شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک همدان، پیمان صادقی بیان کرد: برای نخستین‌بار شست‌وشو با استفاده از مواد نانو صورت پذیرفت که استفاده از این مواد علاوه‌بر قدرت پاک‌کنندگی و توانایی آن‌ها در از بین بردن لکه‌ها، زمان شست‌وشو را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد و در کاهش هزینه‌ها سهم مؤثری دارند. پیاده‌راه بوعلی، میدان امام (ره)، بازار طلافروشان، و معابر فرعی آن‌ها از محل‌هایی هستند که با برنامه‌ریزی‌های صورت‌پذیرفته به‌طور منظم شست‌وشو می‌شوند.

صادقی با اشاره به اینکه به‌دلیل تردد شهروندان امکان شست‌وشو در طول روز وجود ندارد، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌پذیرفته عملیات شست‌وشو در طول شب و صبح زود صورت می‌پذیرد.

معاون خدمات شهری منطقه یک درنهایت با بیان اینکه شهر، مبلمان شهری و هرگونه تأسیساتی که در آن وجود دارد متعلق به شهروندان است، گفت: انتظار می‌رود همشهریان عزیز همدانی با استفاده مناسب و تمیز نگه داشتن آن‌ها، مدیریت شهری را در ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان یاری دهند.

شناسه خبر 24176