شناسه خبر:24476
1399/4/15 14:28:35

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: اغلب مصوبات ابلاغی دولت برای کمک به سیل‌زدگان محقق شده، اما برای تکمیل بازسازی نیازمند ابلاغ تسهیلات تکمیلی هستیم.

مسعود رضایی روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به روند بازسازی واحدهای سیل‌زده لرستان اظهار کرد: بازسازی مناطق سیل‌زده استان با سرعت خوبی در حال اتمام است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 12 هزار واحد مسکونی آماده بهره‌برداری است، با این وجود تحقق این مهم نیازمند پرداخت تسهیلات تکمیلی به سیل‌زدگان است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از پرداخت بخش عمده تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان استان خبر و ادامه داد: اغلب مصوبات ابلاغی دولت برای کمک به سیل‌زدگان محقق شده، اما برای تکمیل بازسازی نیازمند ابلاغ تسهیلات تکمیلی هستیم.

رضایی بیان کرد: با پیگیری‌هایی که در سطح استانی و ملی شده، خوشبختانه تفاهم‌نامه‌های خوبی جهت پرداخت تسهیلات تکمیلی با نهادهای مختلف منعقد شده است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد علوی در راستای کمک به سیل‌زدگان استان تصریح کرد: در همین راستا به واحدهای نیمه‌تمام در شهرهای معمولان و پلدختر، مبلغ 15 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان ادامه داد: همچنین به افرادی که از تسهیلات معیشتی 10 میلیون تومانی استفاده کرده بودند، 5 میلیون تومان تسهیلات تکمیلی پرداخت می‌شود.

رضایی ضمن تقدیر از بانک‌های عامل جهت پرداخت به‌موقع تسهیلات به سیل‌زدگان، از این مجموعه درخواست کرد: تسهیلات تکمیلی را نیز با سرعت هرچه ‌تمام‌تر در اختیار افراد قرار داده تا بازسازی مطابق با برنامه زمان‌بندی به اتمام برسد.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 24476