شناسه خبر:24586
1399/4/17 00:43:22

سپهرغرب، گروه ورزشی: تمرینات تیم خیبر از 19 خرداد ماه آغاز شده است تا برای شروع دوباره لیگ دو و 5 بازی باقیمانده تا پایان فصل به آمادگی کامل رسیده و بعد از چند سال به لیگ یک فوتبال ایران بازگردد.
ولی الله خسروی در این‌باره اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا در کشور و استان تمام فعالیت‌های تیم خیبر خرم‌آباد تعطیل شد.
وی با بیان اینکه تمرینات تیم خیبر خرم‌آباد بر اساس مصوبه هیئت دولت از 19 خردادماه آغاز شده است، افزود: بر اساس برنامه لیگ دو، تمرینات تیم برای بازی‌های باقیمانده به شکل جدی‌تر پیگیری می‌شود.
رئیس هیئت فوتبال لرستان در ادامه بیان کرد: مسابقات لیگ دو در دو گروه برگزار می‌شود که از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم و برنده بازی تیم‌های دوم گروه‌ها به مسابقات لیگ یک صعود می‌کنند.
خسروی با اشاره به اینکه تیم خیبر در رده دوم گروه خود قرار دارد، تصریح کرد: فاصله امتیازی با تیم اول سه امتیاز بوده و با توجه به بازی‌های پیش‌رو احتمال صعود مستقیم به لیگ یک زیاد است.
وی خاطرنشان کرد: در پنج بازی پیش‌رو در دو مسابقه میزبان هستیم و در سه مسابقه دیگر خیبر در خارج از خانه به مصاف حریفان می‌رود.
رئیس هیئت فوتیال لرستان به فارس گفت: از این پنج مسابقه چهار بازی در مقابل حریفانی است که امید چندانی به صعود ندارند مثل شهرداری همدان و در نتیجه امیدواریم بتوانیم با صعود به لیگ یک شادی را به میان هم استانی‌های خود بیاوریم.

شناسه خبر 24586