شناسه خبر:25263
1399/4/29 00:05:30

فرماندار چرداول گفت: با عنایت دولت تدبیر و امید و با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط فعلی کشور، 250 میلیارد ریال اعتبار عمرانی در سال جدید، به شهرستان چرداول تخصیص داده شده است.

الیاس فتاحی روز گذشته با بیان اینکه این اعتبارات نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد کاهش داشته، اظهار کرد: اعتبارات شهرستان سال گذشته 400 میلیارد ریال بود که با توجه به جدایی هلیلان از چرداول، ارتقای آن به شهرستان و تخصیص 200 میلیارد ریال اعتبارات به آن منطقه امسال کاهش داشته است.​

وی افزود: این اعتبار در 24 فصل همچون امور عمومی، تحقیق‌وتوسعه، نظم‌وامنیت، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی، صنعت‌ومعدن، کشاورزی، منابع آب، امور عمرانی، شهری، روستایی‌وعشایری و بهداشت‌ودرمان هزینه خواهد شد.

فتاحی اضافه کرد: هم‌اکنون 80 پروژه عمرانی و زیربنایی با پیشرفت فیزیکی بین 30 تا 70 درصد در شهرستان چرداول در دست اجراست که اعتبارات سال 99، برای ساخت و تکمیل 59 طرح لحاظ شده است.

فرماندار شهرستان چرداول خاطرنشان کرد: برای تکمیل طرح‌های در دست اجرای شهرستان، به تعداد 21 پروژه اعتباری بالغ‌بر 150 میلیارد تومان نیاز دارد که برنامه‌ریزی برای جذب اعتبارات ملی به‌عمل آمده و از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، انتظار داریم تا در این خصوص اهتمام و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار چرداول یادآوری کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان در اولویت قرار دارند و با تخصیص اعتبارات تکمیل پروژه‌های عمرانی و طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار می‌گیرد و برای افزایش بودجه‌های ملی و جذب آن، پیگیری لازم انجام می‌شود.

فتاحی افزود: در جهت توسعه همه‌جانبه شهرستان و رونق تولید، همه مدیران باید با همت و تلاش بیشتر در تکمیل پروژه‌ها گام بردارند.

وی تأکید کرد: مدیران ادارات شهرستان با جدیت تمام، جذب اعتبارات مصوب و تخصیص داده‌ شده را پیگیری کنند و فرمانداری شهرستان نیز برای جذب اعتبارات، همکاری لازم را انجام خواهد داد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 25263