شناسه خبر:25505
1399/5/1 00:57:18

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: رفع مشکلات ناحیه منفصل شهری نایسر و شهرک‌های حاشیه‌نشین این استان، در گرو همکاری و همت مسئولان دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، امنیتی و انتظامی برای رفع این مشکلات است.

سردار سیدصادق حسینی روز گذشته پس از بازدید از نواحی منفصل شهری سنندج و حوزه‌های مقاومت بسیج اظهار کرد: رفع مشکلات نواحی منفصل شهری نایسر، دیگر نواحی و تمامی شهرک‌های حاشیه‌نشین استان کردستان، در گرو همکاری و همت مسئولان همه دستگاه‌های اجرایی، برای رفع این مشکلات است.

وی با بیان اینکه در موضوع آسیب‌شناسی اجتماعی، پیشگیری مهم‌تر از درمان است، یادآوری کرد: مدیریت شهری و اجتماعی، باید برای حاشیه‌نشینی و کاهش معضلات آن، برنامه مشخص و کلی‌نگر داشته باشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس افزود: با توجه به ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تبدیل شدن نایسر به یکی از اصلی‌ترین مناطق حاشیه شهر سنندج، رسیدگی فوری به مشکلات این منطقه ضروری است.

وی اضافه کرد: سپاه ایران؛ پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های حریم اسلام، انقلاب و ولایت است و بسیج هم از دل سپاه بیرون آمد و مایه اقتدار و افتخار نظام است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر، نقش بسیج را در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌نظیر برشمرد و از بسیجیان به‌عنوان حافظان این انقلاب و اسلام یاد کرد.

سردار حسینی اظهار کرد: امروز این آرامش، اقتدار، عزت، بزرگی و این کرامتی که ایران در دنیا دارد، به برکت خلوص بسیجیان و به برکت پایمردی شهیدانی است که امروز ما مدیون آن‌ها هستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز از مناطق حاشیه‌نشین عباس‌آباد و نایسر شهر سنندج و حوزه‌های مقاومت بسیج این شهر، بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این پایگاه‌های مقاومت قرار گرفت.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 25505