شناسه خبر:25555
1399/5/1 10:19:28
تنور لیگ دو فوتبال در همدان گرم می‌شود

خیبر به دنبال فتح شهرداری همدان

هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران در گروه الف با 6 بازی پیگیری خواهد شد و با توجه به کناره‌گیری اروند خرمشهر یک تیم هم استراحت دارد. هفته‌های پایانی لیگ دو مثل سایر لیگ‌ها برای تیم‌های صعود و سقوط‌کننده حساس شده تا پنج بازی با ارزش برای اکثر تیم‌ها رقم بخورد.

این هفته شهرآورد زاگرس‌نشینان در همدان و بدون تماشاگر به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزاری خواهد شد و تیم مدعی صعود به مصاف شهرداری همدان خواهد رفت که فقط برای بقا در لیگ دو جدال می‌کند.

خیبری‌ها که در بازی رفت با حساب بدون گل برابر شهرداری در خانه متوقف شدند به دنبال جبران نتیجه هستند تا ضمن کسب امتیاز بتوانند در صدر جدول همچنان مدعی صعود باقی بمانند.

خیبر در دوران پساکرونایی با برنامه‌ریزی خوب و مسنجم بازی‌های تدارکاتی خوبی را انجام دادند با روحیه بالایی به همدان سفر کردند تا بتوانند با شکست نماینده فوتبال این شهر شرایط خود را در کورس صعود بهبود ببخشند.

در طرف دیگر شهرداری همدان که امسال و در هر بازی شاهد قطار کردن بهانه‌های آسمانی و زمینی سرمربی آن برای نتیجه گرفتن بودیم در نبود چند بازیکن خود باید به مصاف تیم مدعی خیبر برود.

شهرداری که موفق شد در یک دیدار پرگل هم نام فومنی خود را از پیش‌رو برداشته و با روحیه خوبی دلخوش 5 مسابقه آتی خود در لیگ دو باشد اما نبود چند بازیکن اصلی آن‌ها به دلیل مصدومیت و درگیری با کرونا دست کادرفنی این تیم را خالی کرده و باید شاهد حضور جوانانی که کمتر در طول فصل به بازی گرفته شدند باشیم.

در هفته بیست و دوم فولاد نوین در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف تیم اترک بجنورد خواهد رفت، و تیم رده سومی استقلال ملاثانی از تیم قعرنشین شهرداری فومن پذیرایی خواهد کرد.

مس نوین کرمان مقابل امید گناوه صف‌آرایی خواهد کرد، کاسپین در قزوین به مصاف صدرنشین گروه شهید قندی یزد خواهد رفت.

شاگردان حسن اشجاری در تیم شهرداری آستارا باید به دلیل نداشتن نور مناسب در ورزشگاه خودی دور از خانه و در انزلی یا رشت به مصاف میلاد مهر تهران بروند و اتحاد کامیاران هم در این هفته استراحت دارد و با توجه به کناره‌گیری اروند خرمشهر از ادامه لیگ، سه امتیاز بی‌دردسر را صاحب می‌شوند.

در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ دسته دو روز چهارشنبه (امروز) یکم مرداد از ساعت 20 دو تیم شهرداری همدان و خیبر خرم‌آباد و در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای قدس و زیر نور با قضاوت امیرسامان سلطانی، هاشم خدابنده‌لو، مهران مصطفوی و اسماعیل نیساری به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش سپهرغرب، تا قبل از شروع دوران پساکرونایی لیگ دو تیم خیبر خرم آباد با 39 امتیاز و تفاضل بهتر در رده دوم گروه الف قرار گرفته است و شهرداری همدان با 31 امتیاز جایگاهی بهتر از ششم جدول ندارد.

شناسه خبر 25555