شناسه خبر:25640
1399/5/4 00:07:17

کارخانه خوارک دام و طیور روانسر با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران استانی و مقامات محلی روز پنجشنبه گذشته در شهرک صنعتی شهرستان روانسر به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در آیین بهره‌برداری این واحد تولیدی گفت: این کارخانه هم‌اکنون تولید سالیانه 20 هزار تن خوراک دام و طیور دارد و به‌دنبال افزایش ظرفیت تولید تا 45 هزار تن است.

نوربخش حاتمی با بیان اینکه برای راه‌اندازی این کارخانه در مجموع 55 میلیارد ریال هزینه شده، ادامه داد: 30 میلیارد ریال آن به‌صورت تسهیلات و 25 میلیارد ریال نیز سهم آورده متقاضی است.

وی ادامه داد: فعالیت این واحد تولیدی، زمینه اشتغال 20 نفر را به‌طور مستقیم فراهم کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه اظهار کرد: این دومین کارخانه خوراک دام و طیور شهرستان روانسر است که در این زمینه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

حاتمی افزود: هم‌اکنون 27 کارخانه خوراک دام و طیور در سطح استان فعال بوده و ظرفیت تولیدی این واحدها، 1.5 میلیون تن خوراک دام و طیور است.

وی اضافه کرد: از این مقدار 800 هزار تن تا یک‌میلیون تن آن در استان مصرف می‌شود.

سعدی مصطفی‌زاده؛ فرماندار روانسر نیز گفت: این شهرستان قطب کشاورزی استان است و با وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود، نقش‌آفرینی گسترده‌ای در ایجاد اشتغال، رونق تولید و تحقق شعار سال دارد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 25640