شناسه خبر:25644
1399/5/4 00:16:58

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: بیش از 110 هزار حلقه لاستیک از سال گذشته تاکنون، بین رانندگان ناوگان عمومی برون‌شهری لرستان توزیع شده است.

میثم قدمی اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون سهمیه تخصیصی لاستیک استان 110 هزار و 397 حلقه بوده که از این میزان تا پایان روز 26 تیرماه، 106 هزار و 110 حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان عمومی برون‌شهری توزیع شده است.

وی با بیان اینکه 17 هزار و 200 حلقه از لاستیک‌های توزیع شده مربوط به امسال است، افزود: ثبت‌نام متقاضیان لاستیک به‌صورت حضوری و با مراجعه مالک ناوگان انجام می‌پذیرد که این امر، توسط 17 حوزه توزیع و با همکاری 74 عامل فروش لاستیک انجام شده است.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به روند توزیع لاستیک در استان عنوان کرد: از سال گذشته که توزیع لاستیک دولتی در کشور و استان با روش سامانه‌ای کلید خورد، با برگزاری جلسات مشترک متعدد، حضور دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین جلسه مستمر داخلی، هماهنگی‌های لازم در راستای مدیریت توزیع عادلانه و شفاف لاستیک و جلوگیری از تخلفات صورت گرفته که خوشبختانه مورد رضایتمندی متقاضیان بوده است.

وی بیان کرد: در این مدت، بازدیدهای میدانی مشترک با دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برای شناسایی تخلفات احتمالی و نظارت بر روند توزیع انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: تهیه اتاق مجزا و استقرار کارشناسان برای پاسخگویی به مراجعان، تأمین زیرساخت‌های نرم‌افزاری، رسیدگی به شکایات سامانه شهراه و شکایات حضوری، تبیین شرح وظایف کارشناسان مربوطه و صدور ابلاغیه و اطلاع‌رسانی با تهیه و نصب بنر در پایانه‌ها، سایت اداره کل و رسانه‌های مجازی و مکتوب استان از اقدامات انجام شده در راستای مدیریت توزیع لاستیک دولتی بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین اخیرا در راستای تسهیل در روند دریافت لاستیک و دسترسی آسان مالکان ناوگان باری و مسافری، امکان ثبت‌نام و دریافت حواله لاستیک به‌صورت غیرحضوری در سامانه اینترنتی kala.ntsw.ir فراهم شده که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سامانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام به دریافت حواله لاستیک کنند.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر 25644