شناسه خبر:25723
1399/5/4 16:53:02
صعود که هیچ! دست به دعا شدن شهرداری برای پایان خوش

خیبر با برد شهرداری همدان تنور تیم‌های مدعی را گرم کرد

پرونده هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران بسته شد و کبک پاسی‌ها خروس می‌خواند و شهرداری چی‌های همدانی به دنبال حفظ آبروی فوتبال همدان هستند.

دوران پساکرونایی در فوتبال ایران به لیگ دسته دوم رسید و این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات در اقصی نقاط کشوربرگزار شد و تا حدی تنور تیم‌های صعود کننده و مدعی از یک طرف و فرار از منطقه خطر سقوط از دیگر طرف داغ شده است.

از گروه یک این رقابت‌ها 6 مسابقه برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین آن‌ها تیم مدعی خیبر خرم‌آباد توانست با تک گل دقایق ابتدایی خود سه امتیاز شیرین از همدان سوغاتی ببرد.

هر چند که از حق نگذریم شهرداری در این بازی حریف دست و پا بسته‌ای نبود و بعد از دریافت گل بارها موقعیت زدن گل و تقسیم امتیازات را داشت اما بی‌دقتی مهاجمان و همچنین هوشمندی بازیکنان حریف این اجازه را به آن‌ها نداد تا همچنان رویای صعود برای یکی از نمایندگان همدان تعبیر نشود و در چهار هفته پایانی باید برای ماندگاری در بالای جدول دعا کنند.

هر چند در پایان بازی سرمربی شهرداری همدان دوربین شبکه همدان را در اختیار گرفته بود و مثل همیشه انواع و اقسام بهانه‌ها را برای نتیجه نگرفتن پشت سر هم قطار کرد تا شاید کمتر نوک پیکان انتقادات به ناکاربلدی وی گرفته شود اما واقعیت این است که با باخت برابر خیبر شهرداری در جدول هم تنزل کرد و در جایگاه هفتم قرار گرفت.

در سایر بازی‌های این هفته و در گروه الف فولاد نوین اهواز به دلیل عدم حضور تیم اترک بجنورد صاحب سه امتیاز بدون دردسر شد و تیم استقلال ملاثانی تیم قعرنشین شهرداری فومن را 6 تایی کرده و با شکست سنگینی آن‌ها را بدرقه نمود.

مس نوین کرمان در خانه امید گناوه را با حساب دو بر یک از پیش‌رو برداشت و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته کاسپین در قزوین موفق شد صدرنشین گروه شهید قندی یزد را با دو گل مغلوب کند تا جدال برای صعود مستقیم و رسیدن به بازی پلی‌آف بیشتر از پیش سنگین‌تر شود.

شاگردان حسن اشجاری در تیم شهرداری آستارا به مصاف میلاد مهر تهران رفتند که در نهایت با نتیجه چهار بر یک میهمان خود را بردند.

اتحاد کامیاران هم در این هفته با توجه به کناره‌گیری اروند خرمشهر از ادامه لیگ، سه امتیاز بی‌دردسر را صاحب شدند.

هفته بیست و دوم لیگ دو برای دیگر نماینده فوتبال همدان خوش یمن بود و آن‌ها با وجود سفر به اهواز به دلیل عدم حضور تیم ملی حفاری اهواز سه امتیاز شیرین‌تر از عسل را به اندوخته‌های خود اضافه کردند و منتظر 4 هفته مسابقات خواهند بود.

هر چند که مالک و مدیران باشگاه چوکای تالش که حریف مستقیم پاس در کورس قهرمانی هستند شروع به جوسازی رسانه‌ای زیادی کردند و از عدم حضور تیم اهوازی سوءاستفاده شده اما احمدجمشیدیان و علی قربانی و کادرفنی پاس هوشیار خواهند بود تا اسیر حواشی خارج از مستطیل سبز نشوند.

دیگر تیم زاگرس‌نشین که وضعیت خوبی ندارد و در منطقه خطر سقوط قرار گرفته بعثت کرمانشاه است که باید دید مدیران این تیم برای جلوگیری از این اتفاق تلخ چه تدابیری را می‌اندیشند.

برنامه هفته بیست و سوم 5 تیم زاگرس‌نشین در لیگ دسته دوم و جدول هر دو گروه تا پایان هفته بیست و دوم به شرح ذیل است:

هفته بیست و سوم

یکشنبه 5 مرادماه

پاس همدان – نفت و گاز گچساران ساعت 19:45 - حاجی‌بابایی مریانج

بعثت کرمانشاه – سردار بوکان ساعت 20 - 15 خرداد کرمانشاه

چهارشنبه 8 مردادماه 99

میلادمهر تهران – شهرداری همدان ساعت 19:45 - عطرسیب باقرشهر

خیبر خرم آباد – کاسپین قزوین ساعت 19:45 - تختی خرم آباد

اتحاد کامیاران – اترک بجنوردساعت 20 - آزادی کامیاران

شناسه خبر 25723