شناسه خبر:26216
1399/5/14 00:32:10

فرماندار الیگودرز گفت: 50 روستای دهستان «ماهرو» در این شهرستان در پی سفر تیرماه وزیر راه‌وشهرسازی به منطقه از راه مناسب برخوردار شدند.

حمید کشکولی روز گذشته به رسانه‌ها اعلام کرد: برابر مصوبات سفر وزیر راه‌وشهرسازی قرار شد که اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، نسبت به شن‌ریزی 60 کیلومتر از جاده‌های روستایی و 20 کیلومتر آسفالت جاده «بزنوید» به «امامزاده محمدبن‌حسن(ع)» و تعریض و بهسازی محور الیگودرز به خان‌آباد اقدام کند.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده تاکنون در دو منطقه از شهرستان، عملیات شن‌ریزی در جاده‌های روستایی آغاز شده است.

وی ادامه داد: 11 کیلومتر عملیات شن‌ریزی و بهسازی مسیر «مرگسر» به «چال امامزاده داوود» در حال انجام است که با این اقدام، بیش از 50 روستا در دهستان ماهرو از راه مناسبی برخوردار خواهند شد.

فرماندار الیگودرز بیان کرد: عملیات شن‌ریزی و بهسازی هفت ‌کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی در منطقه «زز شرقی» در هفته آینده به پایان خواهد رسید.

کشکولی افزود: تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما، مابقی عملیات شن‌ریزی در سطح شهرستان و همچنین 20 کیلومتر آسفالت مسیر بزنوید به امامزاده محمدبن‌حسن(ع) انجام و براساس وعده مدیرکل راهداری تا پایان شهریورماه مابقی بهسازی، تعریض و آسفالت محور الیگودرز به خان‌آباد نیز به پایان خواهد رسید.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 26216