شناسه خبر:26940
1399/5/27 00:01:06

سپهرغرب، گروه خبر :فرماندار قصرشیرین گفت: 17 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز و ایمنی راه‌های مواصلاتی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی این شهرستان اختصاص یافته است.

مرادعلی ‌تاتار روز گذشته در جلسه کمیته ایمنی و راه‌های شهرستان قصرشیرین افزود: تصادفات جاده‌ای در چهار ماه سپری شده از سال جاری در شهرستان قصرشیرین، به میزان 50 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته که مرهون همکاری خوب مردم در توجه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حضور مؤثر گشت‌های پلیس‌راه بوده است.

وی ادامه داد: همچنین امسال هشت میلیارد ریال برای حذف نقطه حادثه‌خیز روستای «شیرین‌آب» از توابع بخش مرکزی این شهرستان منظور شده است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین با اشاره به ترافیک تجاری ورود به مرزهای پرویزخان و خسروی اظهار کرد: روزانه بیش از یک‌هزار کامیون باری وارد مرز می‌شود که هدایت کامیون‌ها به مرز نیز توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان پلیس‌راه، گمرک، پایانه و شهرداری مدیریت می‌شود.

تاتار گفت: گشت‌های پلیس‌راه به‌صورت شبانه‌روزی در جاده‌های شهرستان قصرشیرین حضور فعال دارند که با تلاش پلیس‌راه و گشت‌های پلیس محسوس و نامحسوس و همکاری رانندگان، جاده‌های ایمن داشته‌ایم.

او ادامه داد: این شهرستان در مجموع 400 کیلومتر راه ارتباطی دارد که 180 کیلومتر آن راه اصلی و فرعی، 30 کیلومتر راه روستایی و 200 کیلومتر راه مرزی است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 26940