شناسه خبر:27211
1399/6/1 00:25:40

سپهرغرب، گروه خبر:

فرماندار دالاهو گفت: عملیات گازرسانی به شهر ریجاب و 54 روستای بخش گهواره و مرکزی از توابع این شهرستان با 54 میلیارد تومان اعتبار اولیه در دست اقدام است.

کرم محمدی روز پنجشنبه گذشته درخصوص آخرین وضعیت پروژه گازرسانی به شهر ریجاب و روستاهای شهرستان دالاهو افزود: عملیات گاز رسانی به طول تقریبی 80 کیلومتر است که در صورت اتمام طرح چهار هزار و 530 خانوار با جمعیت 14 هزار و 847نفر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی اظهار کرد: برای رفع موانع فراروی این پروژه طی چندماه اخیر جلساتی با حضور مسئولان استانی برگزار شده که هم‌اکنون در مراحل مختلف این طرح 15 تا 20 درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه، ضریب نفوذ گاز در شهرستان به بیش از 98 درصد خواهد رسید و نقش بسزایی در توسعه پایدار منطقه می‌گذارد.

محمدی گفت: این طرح یکی از پروژه‌های شاخص منطقه است که عملیات اجرایی آن دهه فجر سال 98 آغاز شده و نیاز است تا عملیات اجرایی آن، با شتاب بیشتری دنبال شود.

وی اضافه کرد: براساس مصوبه جلسه هفته گذشته با حضور معاون عمرانی استاندار کرمانشاه قرار شد که مدیرعامل شرکت گاز استان و پیمانکار طرح در منطقه حضور پیدا کنند که این امر تحقق یافت و قرار است که تا قبل از پایان دولت دوازدهم طرح به اتمام برسد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 27211