شناسه خبر:27260
1399/6/2 00:40:20

سپهرغرب، گروه خبر:مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: 63 درصد از کل پروژه‌های اجرا شده در شرکت گاز استان ایلام از بدو تأسیس تاکنون، در دولت تدبیر و امید محقق شده است.

عباس شمس‌اللهی اظهار کرد: عملیات گازرسانی به 78 درصد از کل روستاها و 58 درصد از کل شهرهای گازدار استان، از بدو تأسیس شرکت گاز استان تاکنون در دولت تدبیر و امید محقق شده است.

وی گفت: اجرای 2765 کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع معادل 57 درصد از کل خطوط استان و نیز نصب 52135 انشعاب گاز و جذب 97863 مشترک جدید گاز استان، معادل 57 درصد از کل مشترکین استان در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: گازرسانی به 14 شهر و 360 روستای استان و گازدار کردن هشت شهرک صنعتی استان و 633 واحد صنعتی تولیدی معادل 77 درصد کل صنایع گازدار استان در دولت‌های یازدهم و دوازدهم انجام شده است که از خدمات شایان نظام و دولت در رفع محرومیت‌زدایی استان و تحقق عدالت اجتماعی به‌شمار می‌رود.

شمس‌اللهی با بیان اینکه احداث 12 ایستگاه CNG معادل 50 درصد از کل جایگاه‌های احداث شده در استان، در دولت تدبیر و امید مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، تصریح کرد: این عملکرد نقش اساسی در کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل، صرفه‌جویی در اقتصاد خانواده و جامعه و کمک به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: کسب رتبه برتر و استقرار میز خدمت ادارات استان،کسب رتبه برتر دو بخش رضایتمندی مردم در بین شرکت‌های گاز استانی کشور، کسب رتبه برتر در صیانت از حقوق شهروندی، کسب گواهینامه چهارستاره تعالی سازمانی، کسب رتبه برتر آموزش شرکت‌های گاز استانی کشور،کسب مقام‌های برتر ورزشی و فرهنگی و استقرار سیستم‌های مدیریت (ISO) مختلف در حوزه‌های متفاوت، ازجمله موفقیت‌های شرکت گاز در مناطق مختلف است.

شمس‌اللهی تصریح کرد: استقرار سامانه الکترونیکی جامع ارتباط یا مشتریان، اجرای پروژه‌های مسئولیت اجتماعی در سطح استان، اجرای طرح نظرسنجی سالیانه از ذی‌نفعان شرکت، استقرار سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان و... را از نمونه‌های بازر کیفی‌سازی و ارتقای گسترده خدمات شرکت گاز استان در جهت رضایتمندی مشترکان اعلام کرد.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 27260