شناسه خبر:27544
1399/6/6 09:34:18

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: باتوجه به امکانات موجود، نتایج تیم خیبر این شهرستان در رقابت‌های دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور قابل قبول است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه اظهارکرد: اعضا و کادر پرتلاش تیم خیبر نباید از نتیجه حاصل شده ناامید شوند بلکه بایستی با تشکیل هیئت اندیشه‌ورز برای تقویت و رفع مشکلات آن اقدام نمایند.

وی افزود: نقاط قوت و ضعف تیم فوتبال خیبر باید توسط هیئت اندیشه‌ورز شناسایی شده و شرایط لازم برای حضور موفق آن در لیگ 2 و صعود به مراحل بالاتر با کمک خیرین و پیشکسوتان مهیا شود.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: بسیاری از افراد معروف ورزشی لرستان در سایر استان‌ها فعالیت می‌کنند که می‌توان برای تقویت خیبر از آنها مشاوره گرفت و از خیرین و پیشکسوتان ورزش استان نیز انتظار می‌رود این تیم را از لحاظ مادی و معنوی حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: جوانان این استان به ورزش و این تیم علاقه‌مند هستند و با توجه به اینکه پیشرفت خیبر در توسعه ورزش، سالم‌سازی محیط و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارد همه باید برای تداوم فعالیت آن اقدام کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: لرستان مستعد تمامی رشته‌های ورزشی است و ورزشکاران آن با برخورداری از استعداد، شرایط فیزیک جسمی و همچنین غیرت و تعصب نسبت به سایر استان‌های کشور سرآمد هستند.

خیبر خرم آباد در گروه اول رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با 49 امتیاز در رده چهارم ایستاد و از صعود به لیگ دسته اول بازماند.

خیبر که تا آخرین دیدار این رقابت‌ها شانس نخست صعود بود، دیدار حساس با فولاد نوین اهواز را واگذار کرد و استقلال ملاثانی اهواز به صورت مستقیم به لیگ یک صعود کرد.

 

شناسه خبر 27544