شناسه خبر:27982
1399/6/16 14:51:03

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌ بین‌المللی کرمانشاه، از برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه پس از 6 ماه تعطیلی خبر داد و گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از 17 شهریورماه در کرمانشاه برپا می‌شود.

حامد وفا‌پور روز گذشته از برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه در سال 99 خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده از سوی مراجع ذی‌صلاح، تاکنون نمایشگاهی تخصصی در استان برپا نشده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه تخصصی مبلمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از 6 ماه تعطیلی، از 17 شهریورماه جاری در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد، در قالب 120 غرفه و در فضایی به مساحت سه هزار متر آغاز به‌کار خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا از یک‌هفته قبل کار شست‌وشو و گندزدایی سالن‌های نمایشگاه با دقت و رعایت کامل موازین بهداشتی صورت گرفته و این امر تا روز جمعه 21 شهریورماه، روز پایان نماشگاه به‌صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

وفاپور با دعوت از هم‌استانی‌ها برای بازدید از این نمایشگاه خاطرنشان کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه در قالب نمایشگاه تخصص مبلمان، در روزهای برپایی از ساعت 15 تا 21 منتظر بازدید علاقه‌مندان است.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 27982