شناسه خبر:28136
1399/6/19 03:42:44

رئیس جدید هیئت بسکتبال لرستان مدعی شد: قول می‌دهم بسکتبال استان را متحول کنم.

امیر مسیبیان در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال لرستان که برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط به دنبال تغییر نگرش کلی در بسکتبال استان هستیم.

وی که با رأی اعضای مجمع به‌عنوان رئیس جدید هیئت بسکتبال لرستان انتخاب شد، افزود: توسعه همه‌جانبه این رشته در تمام شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های مهم ما است.

مسیبیان با تأکید بر استعدادیابی، تصریح کرد: در این راستا نیز برنامه‌های زیادی به‌ویژه برای دانش‌آموزان داریم و امیدواریم آموزش‌وپرورش با ما همکاری کند.

رئیس جدید هیئت بسکتبال لرستان بیان کرد: با کمک و حمایت اعضای مجمع بسکتبال و خانواده این رشته به دنبال پیشرفت بیشتر هستیم.

وی تأکید کرد: قول می‌دهم بسکتبال لرستان را متحول کنم و برای این کار برنامه‌ریزی‌های خوبی داریم.

* زیرساخت‌ها فراهم نباشد، نمی‌توان فعالیت‌های مناسبی انجام داد

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نیز در این مجمع با بیان آنکه زیرساخت‌ها فراهم نباشد نمی‌توان فعالیت‌های مناسبی انجام داد، گفت: بسکتبال استان ما پیشینه خوبی دارد.

سیدعلی کریمی اظهار کرد: این رشته در استان ما سابقه و همچنین ظرفیت‌های خوبی دارد.

وی با بیان اینکه بسکتبال لرستان پیشینه خوبی دارد، تصریح کرد: از گذشته‌های دور همواره بسکتبالیست‌های لرستانی در میادین مختلف درخشیده‌اند و انتظار می‌رود با طراحی برنامه‌های مناسب بتوانیم به دوران اوج برگردیم.

کریمی با بیان اینکه دکتر طباطبایی از رؤسای موفق فدراسیون‌ها است، اضافه کرد: وی نگاه ویژه‌ای به استعدادیابی در استان‌ها دارد و این یک نقطه مثبت است.

وی با اشاره به وجود خانه بسکتبال در استان، افزود: فضای خوبی در اختیار هیئت بسکتبال لرستان بوده و مشکلی برای اجرای برنامه‌ها و تمرین وجود ندارد. تا زمانی که زیرساخت‌ها فراهم نباشد، نمی‌توان فعالیت‌های مناسبی انجام داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به فعالیت‌های خوب فرزاد رستمی‌نژاد رئیس پیشین هیئت بسکتبال لرستان و تشکر از وی، بیان کرد: امیدواریم رئیس جدید هیئت با ادامه آن برنامه‌ها و طراحی برنامه‌های جدید، موفقیت‌های بیشتری برای بسکتبال لرستان به ارمغان بیاورد.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 28136