شناسه خبر:28540
1399/6/25 14:17:22

مدیر آموزش و پرورش کامیاران گفت: امسال با هزینه کرد 30 میلیارد ریالی برای تجهیز سیستم گرمایشی نوین، بخاری نفتی‌ها از کلاس درس مدارس این شهرستان خداحافظی کردند.

هادی اله ویسی اظهار کرد: با استفاده از این میزان اعتبار و برخی هزینه‌ها در سال‌های گذشته هم اکنون تمام 650 کلاس درس مدرسه این شهرستان به سیستم گرمایشی پکیج (شوفاژ) استاندارد مجهز است.

وی با بیان اینه هم اکنون 16 هزار و 850 دانش‌آموز در مدارس این شهرستان مشغول تحصیل هستند، اضافه کرد: این تعداد دانش‌آموز در 184 مدرسه در قالب 129 فضای فیزیکی مشغول تحصیل هستند.

اله ویسی افزود: ارتقای سیستم گرمایشی مدارس در قالب طرح برنامه‌ریزی به عمل آمده برای استاندارد‌سازی سیستم گرمایشی مدارس مهمترین رویکرد اموزش و پرورش بوده که در این شهرستان 100 این طرح محقق شده است.

وی تاکید کرد: استاندارد‌سازی و نوسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس از دیگر اهداف و رویکردهای مهم اداره کل نوسازی مدارس استان است.

اله ویسی یادآور شد: طبق برنامه وزارت آموزش و پرورش به منظور سهولت بهره‌مندی دانش‌آموزان از امکانات اموزشی هم اکنون نیز در همه مدارس در حال ساخت و طرح‌های مقاوم سازی مبحث 19 مقررات ملی ساختمان کشور (صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمان) بطور کامل رعایت می‌شود.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 28540