شناسه خبر:28751
1399/6/29 13:08:58

بخشدار معمولان گفت: واحدهای سیل‌زده معمولان با وجود انجام تعهدات دولت، هنوز تکمیل نشده‌اند.

سید حبیب‌الله موسوی اظهار کرد: خبر تکمیل 100درصدی واحدهای احداثی سیل‌زدگان معمولان و انتشار آن در فضای مجازی، موجب اعتراض و انتقاد مردم و تشویش اذهان عمومی شده، چراکه این واحدها تکمیل و راه‌اندازی نشدند.

وی افزود: به‌عنوان نماینده دولت در بخش معمولان، قبول دارم که تعهدات دولت در رابطه با منازل احداثی سیل‌زدگان معمولان با استفاده از تسهیلات ارزان‌قیمت 100درصد به پایان رسیده، اما این واحدها تکمیل نشده و آماده بهره‌برداری نیست.

بخشدار معمولان گفت: افزایش قیمت کالا و مصالح ساختمانی بر اثر تحریم‌های ظالمانه موجب شده که سیل‌زدگان، پس از انجام تعهدات دولت و تمام شدن تسهیلات بانکی، توان مالی برای تکمیل منازل خود نداشته باشند.

موسوی افزود: ضرورتی نداشت در چنین شرایطی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان پایان بازسازی منازل مسکونی سیل‌زدگان معمولان را بین مردم و در فضای مجازی انتشار دهد.

وی یادآوری کرد: شفاف بودن مسئولان با مردم از برکات دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان است و نباید کاری کرد که بین مردم این شائبه ایجاد شود که مسئولان از وضعیت مردم مطلع نیستند و با آن‌ها فاصله دارند.

بخشدار معمولان افزود: حضرات‌ آیات مبلغی؛ نماینده مجلس خبرگان رهبری و شاهرخی؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و مسئولان شهرستانی در بازدیدهای مختلف از سایت سیل‌زدگان معمولان، در جریان این امر قرار دارند که واحدهای احداثی این شهر هنوز تکمیل نشده است.

موسوی در پایان گفت: انتظار می‌رود با ورود آیت‌الله مبلغی و آیت‌الله شاهرخی بنیادهای خیریه برای تحویل منازل احداثی به سیل‌زدگان معمولان، علی‌رغم نزدیک شدن به فصل بارندگی ورود پیدا کرده تا در آینده نزدیک، این واحدها به بهره‌برداری برسند.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 28751