شناسه خبر:29371
1399/7/8 14:15:39

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های درمانی و بیمارستانی شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه با توجه به کمبود امکانات و پزشک نیازمند تجهیز است.

شهریار حیدری افزود: روز گذشته در دیدار و نشستی با دکتر تقوی نژاد معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشکلات و مسایل حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های غرب کرمانشاه به لحاظ پزشک عمومی، کمبودهای درمانی و تجهیزات بیمارستان بررسی شد.

وی اظهار کرد: در این نشست مقرر شد بخشی از نیازمندی‌ها با فاصله زمانی کم مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین تا پایان هفته با تخصیص اعتبار لازم که مدت زیادی است مشکل دارد تعمیر و راه اندازی مجدد شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: این نشست در راستای سوال از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد که همچنین قرار شد ظرف 2 ماه آینده هم معاون درمان و هم معاون توسعه انسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از زیرساخت‌های درمانی و بیمارستانی شهرستان‌های غرب کرمانشاه بازدید میدانی داشته باشند و مشکلات و مسایل از نزدیک بررسی شود.

حیدری اضافه کرد: در این نشست پیگیری‌های لازم در خصوص پرداخت کارانه پرسنل، تامین تجهیزات 16 تخت ICU برای شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، اختصاص 2 دستگاه رادیولوژی، یک دستگاه آندوسونوگرافی، تامین اعتبار تعمیر تاسیسات بیمارستان قصرشیرین، اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به گیلانغرب، تامین اعتبار تکمیل پاویون پزشکان متخصص و تامین اعتبار MRI بیمارستان سرپل ذهاب(در صورت حل مشکل ارز) صورت گرفت و دستور مساعدت لازم از سوی معاونین درمان و توسعه وزارت بهداشت صادر شد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا از تلاش‌های مدافعان سلامت و پزشکان و پرستاران و کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌ها برای خدمات رسانی به مردم قدردانی کرد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 29371