شناسه خبر:29603
1399/7/12 15:26:41

رئیس مرکز نیکوکاری شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند از توزیع 400 بسته معیشتی از سوی این آستان در بین نیازمندان خبر داد.

وهاب رضایی‌مفرد روز گذشته دراین‌باره اظهار کرد: در راستای تداوم کمک‌های مؤمنانه به مردم نیازمند شهرستان نهاوند، 400 بسته معیشتی که با همکاری خیرین تهیه شد، از سوی آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) بین مردم نیازمند توزیع شد.

وی افزود: ارزش ریالی بسته‌های تهیه‌شده 300 تا 500 هزار تومان است که شامل برنج، روغن، مرغ و گوشت و دیگر اقلام ضروری بوده و متناسب با نیاز خانوارها تهیه و بسته‌بندی شده است.

رئیس مرکز نیکوکاری شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند گفت: این کمک‌ها دهمین مرحله کمک‌های مؤمنانه است که از ابتدای شروع کرونا با همکاری گروه‌های جهادی، خیرین و آستان مقدس صورت گرفته و بین خانواده‌هایی که شناسایی شده‌اند، توزیع شده است.

وی درخصوص گروه‌هایی که در زمینه آماده‌سازی کمک مؤمنانه مرحله دهم مشارکت داشتند، ابراز کرد: در مرحله دهم این کمک‌ها جمعی از خیرین، گروه رسانه‌ای جهادی عقیق 313، گروه فرهنگی جهادی سردار سلیمانی، گروه‌های جهادی عمار، شهید امیدی، فاطمه‌الزهرا (س)، پایگاه بسیج خواهران شاهد و مرکز نیکوکاری شاهزاده محمد همکاری داشته‌اند.

رضایی‌مفرد در پایان گفت: با توجه به تداوم کمک‌های مؤمنانه، از خیرینی که دارای نذوراتی هستند و یا قصد دارند در این امر خیر مشارکت کنند، درخواست می‌شود آن را به دفتر آستان مقدس تحویل داده و کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950143082 واریز کنند.

شناسه خبر 29603