شناسه خبر:32284
1399/9/2 14:57:29

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری باند چهارنفره سارقان خودرو و موتورسیکلت در کمتر از دو ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدباقر سلگی در تشریح این خبر بیان کرد: به دنبال اعلام وقوع چهار فقره سرقت وسایل نقلیه شامل دو دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 13 شهرستان قرار گرفت و طرح مهار اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی در اجرای این طرح با سرعت عمل بالا اقدام به بررسی شواهد و قرائن موجود کرده و با هوشمندی و اقتدار در کمتر از دو ساعت، با شناسایی موقعیت متهمان، چهار سارق را در یک عملیات ضربتی و منسجم دستگیر کردند و دو دستگاه خودروی سواری و موتورسیکلت به سرقت رفته و یک دستگاه ماشین لباسشویی کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ سلگی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه متهمان دستگیرشده دارای سوابق متعددی در نزاع و درگیری و مصرف مواد مخدر بودند، بیان کرد: ارزش وسایل نقلیه کشف‌شده بالغ‌بر سه میلیارد ریال بوده و اقدامات قانونی برای تحویل آن‌ها به مالباختگان در دستور کار مأموران این یگان قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه با تشکر از همکاری مجدانه دستگاه قضائی در برخورد با مجرمان، تصریح کرد: حافظان نظم و امنیت با هوشمندی، اقتدار و حضور در صحنه در کوتاه‌ترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام خواهند کرد و از شهروندان هم درخواست می‌شود درصورت مواجهه با هر نوع رفتار مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع‌رسانی کنند.

شناسه خبر 32284