شناسه خبر:32659
1399/9/9 09:47:28

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از آماده‌باش 27 تیم عملیاتی این مجموعه در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: در مرکز کنترل عملیات نیز تیم‌های واکنش سریع آماده هرگونه عملیات امداد و نجات در صورت وقوع حادثه هستند.

صارم رضایی، با اشاره به آماده‌باش تمامی نیروهای امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر لرستان، اظهار کرد: طی چند روز گذشته و با وقوع بارش‌ها، همه نیروهای این مجموعه در آماده‌باش کامل هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام تیم‌های امدادی مستقر در شهرهای استان در حالت آماده‌باش هستند، ضمن اینکه هماهنگی‌های لازم جهت انجام خدمات از سوی نیروها نیز به طور کامل انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از آماده‌باش 27 تیم عملیاتی این مجموعه در تمام شهرستان‌های استان خبر و ادامه داد: در مرکز کنترل عملیات نیز تیم‌های واکنش سریع آماده هرگونه عملیات امداد و نجات در صورت وقوع حادثه هستند.

رضایی با اشاره به رهاسازی 20 نفر از ارتفاعات برفی گردنه گله‌بادوش الیگودرز طی روز گذشته، افزود: این افراد جهت نصب دکل‌های مخابراتی در منطقه حضور پیدا کرده بودند که با بارش برف در گردنه گرفتار شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر مشکل خاصی در استان وجود ندارد، با این وجود و با شدت گرفتن بارش‌ها از عصر امروز، تیم‌ها در حال رصد کامل مناطق مختلف هستند و به محض دریافت گزارش، عملیات امدادرسانی را انجام خواهند داد.

 

شناسه خبر 32659