شناسه خبر:32833
1399/9/11 12:08:00

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در همدان ضمن حضور در بیمارستان شهید بهشتی همدان با قدردانی از کادر بهداشت و درمان این مرکز٬ از نزدیک در جریان نحوه حضور و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی به بیماران قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی ظهر روز دوشنبه با حضور در بخش بستری بیماران کرونایی، ضمن عیادت از بیماران از خدمات کادر درمانی و گروه‌های جهادی تقدیر کرد.

امام‌جمعه همدان در این دیدار با تقدیر از مجاهدت‌های کادر درمانی، اظهار کرد: نزدیک به هشت ماه است که وصف خدمات و مجاهدت‌های کادر درمان را می‌شنوم، اما امروز توفیق پیدا کردم تا این زحمات را از نزدیک ببینیم و از آن‎ها تقدیر کنم.

وی افزود: خدمت در چنین محیط‌هایی دارای سختی‌های فراوانی است، اما کادر درمانی ما با تمام توان درحال مجاهدت و خدمت‌رسانی به بیماران هستند، بنابراین این وظیفه بنده و امثالهم است تا بابت این خدمات از همه کادر درمانی تشکر کنیم.

وی با اشاره به حضور گروه‌های جهادی و طلاب جهادی در بیمارستان‌های همدان، مطرح کرد: باید از دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان به‎دلیل همراهی‌های خوبی که در زمینه حضور طلاب جهادی در بیمارستان داشتند نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خواستار همراهی هرچه بیشتر مردم با کادر درمانی شد و گفت: کم شدن آمار بیماران بستری در بیمارستان‌ها پس از قرنطینه اخیر اتفاق مبارکی است که نشان‎دهنده رعایت مسائل بهداشتی توسط مردم است، اما برای ادامه راه نیز بازهم نیازمند همراهی و همدلی بیشتر مردم عزیز هستیم.

 

شناسه خبر 32833