شناسه خبر:33200
1399/9/17 11:03:59

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، گفت: تا جایی که بتوانیم با جابجایی اعتبار و یا تزریق اعتبارات جدید نیازهای مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد را برطرف می‌کنیم.

سمانه حسن پور در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از وضعیت ورزشگاه تختی خرم آباد، اظهار کرد: یک سری زیرساخت‌ها و فضاها در این ورزشگاه وجود دارد که نیاز به بازسازی دارند.

وی با بیان اینکه بخشی از فضاهای ورزشگاه تختی خرم‌آباد نیاز به تعمیرات جزئی دارد، عنوان کرد: پیست تارتان ورزشگاه آسیب‌دیده و زمین چمن آن نیز نیازمند به اصلاح است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، بیان داشت: بیلبورد نمایش بازی‌ها، دیوار سالن دو و میدانی و… این ورزشگاه نیازمند به اصلاح است.

حسن‌پور با اشاره به بازدید از این مجموعه ورزشی، ادامه داد: هدف دیدن نیازهای ورزشگاه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه تا جایی که بتوانیم با جابجایی اعتبار و یا تزریق اعتبارات جدید نیازهای این مجموعه ورزشی را برطرف می‌کنیم، گفت: این امر با اولویت بندی در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه مسابقات ورزشی استان در مجموعه تختی برگزار می‌شود، افزود: ویترین ورزش استان این ورزشگاه است و باید اقدامات لازم برای بازسازی و اصلاح آن انجام گیرد.

شناسه خبر 33200